جدیدترین اخبار ورزشی
جدیدترین اخبار ورزشی
آخرین اخبار ورزشی روز ایران وجهان
زاید نمی‌داند نباید برای استقلال کری بخواند
مدافع استقلال می‌گوید که هنوز به تیم ملی فکر می‌کند و می‌خواهد در دو جام جهانی دیگر حاضر باشد.

 

امیرحسین صادقی در آستانه دیدار فردا شب استقلال مقابل مس کرمان در گفت‌وگو با فارس صحبت‌هایی انجام داده که در زیر می‌خوانید.

 

شرایط استقلال قبل از بازی با مس چطور است؟

 

بازی بسیار سختی داریم و فکر می‌کنم مس با وجود بازی‌های قابل قبولی که انجام داده به حق خود نرسیده و نتایج لازم را نگرفته است. تصور من این است که جایگاه مس انتهای جدول نیست و آنها می‌توانستند جایگاه بهتری داشته باشند. این بازی سخت‌ترین بازی ما در چند هفته اخیر خواهد بود و تقابل چند بازیکن قدیمی استقلال نیز جالب می‌شود.

 

 رضا عنایتی مقابل استقلال به میدان می‌رود، برای مهار او چه فکری دارید؟

 

او بازیکن با تجربه‌ای است که در استقلال بازی کرده و آقای گل لیگ برتر بوده و من تصور می‌کنم مقابل مهاجمان مس شب سختی در پیش داشته باشیم.

 

با وجود گذشت این سه هفته آیا از عملکرد خود راضی هستی؟

 

هنوز از خودم راضی نیستم و دو گلی که در بازی در سایپا دریافت کردیم نباید آنگونه به ثمر می‌رسید. باید تمرینانتمان را تخصصی‌تر کنیم و در کار گروهی شرکت بیشتری داشته باشیم. روی تکنیک‌های فردی نیز باید کار کنیم و فکر می‌کنم بعد از بازی با مس کرمان که تعطیلات در پیش است برای این کارها وقت زیاد داشته باشیم.

 

 

 

 

 در این یکی دو بازی عملکرد خوبی داشتی و به نظر پخته‌تر از قبل نشان دادی دلیلش چیست؟

 

تجربه به یک ورزشکار خیلی کمک می‌کند و در سن 30 سالگی در دفاع وسط بازی کردن خیلی به یک فوتبالیست کمک می‌کند که جا بیفتد. من نواقص را پوشانده‌ام و بعد از آن جام‌جهانی که با تیم ملی حضور داشتم از آن تجربیات بهتر استفاده می‌کنم.

 

به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟

 

چرا فکر نکنم؟ قبلا در جام جهانی حضور داشته‌ام و می‌خواهم در دو جام جهانی دیگر حاضر باشم.

 

واقعا؟ چگونه می‌شود در دو جام جهانی دیگر حاضر باشی؟

 

جام‌جهانی آینده سال بعد برگزار می‌شود و چهار سال بعد نیز می‌خواهم برای تیم ملی بازی کنم و در جام جهانی حضور داشته باشم و روی این حرفم بسیار جدی هستم.

 

 ایمون ‌زاید مدعی شده برای آغاز دربی لحظه‌شماری می‌کند و می‌خواهد خاطراتش را تکرار کند. نظر تو چیست؟

 

به هر حال این اتفاق افتاده و اینکه این بازیکن در یک شرایط سخت چگونه برای پرسپولیس سه گل زده برای من اهمیتی ندارد و کاری ندارم که این اتفاق شانسی رخ داده یا خیر. چیزی که مهم است این که فوتبال ایران دیگر این مسائل را نمی‌پسندد که بازیکنی کری بخواند و یک بازیکن با عواطف میلیون‌ها ایرانی دنبال این مسائل برود ولی عقل زاید به این چیزها نمی‌رسد و برای استقلال کری می‌خواند چون او کمتر در ایران حضور داشته و با ما آشنا نیست.

 

با روند فعلی چقدر به آینده تیمتان امیدوار هستی؟

روندمان زیاد خوب نبوده و خودمان خیلی توقع داریم اما امیدوارم بتوانیم رفته رفته بهتر شویم و نتایج قابل قبول‌تری بگیریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, توسط احسان