جدیدترین اخبار ورزشی
جدیدترین اخبار ورزشی
آخرین اخبار ورزشی روز ایران وجهان

 

حميد براي مدال‌طلاي المپيک شبانه‌روز تلاش‌کرد


پدر 'حميد سوريان' گفت: فرزندم براي کسب مدال طلاي بازي هاي المپيک، شبانه روز تلاش کرد و از اينکه به حق خود رسيد، خوشحالم.


  محمد سوريان يکشنبه شب پس از قهرماني فرزندش در بازي هاي المپيک 2012 لندن به خبرنگار ايرنا گفت: از اينکه توانسته ام چنين فرزندي را تربيت کنم، بسيار خوشحالم و اولين مدال طلاي کشتي فرنگي ايران در بازي هاي المپيک را تقديم به ملت ايران مي کنم.

وي ادامه داد: اين مدال با ارزش را پيش بيني مي کرديم زيرا حميد در هر ثانيه فقط به اين مدال فکر مي کرد و براي رسيدن به اين افتخار، شبانه روز تلاش کرد.

پدر حميد سوريان گفت: در زمان برگزاري مسابقه او به دليل استرس بالا به حرم حضرت عبدالعظيم حسني رفتم و از خدا خواستم تا پسرم را از اين مسابقه سخت سر بلند خارج کند.

وي تصريح کرد: حميد پس از ديدار اول که فشار زيادي به او وارد کرده بود، از مبارزه بعد توانست عملکرد بسيار بهتري داشته باشد و مدال طلاي المپيک را بدست بياورد.

وي اظهار داشت: اين اولين مدال طلا کاروان ما بود و اميدوارم تا روز پاياني تمام ورزشکاران ما با مدال طلا صحنه المپيک را ترک کنند.

پدر حميد سوريان گفت: بايد از ''محمد بنا'' به خاطر تمام زحماتي که براي فرزندم کشيد، تشکر کنم و اميدوارم او همچنان بالاي سر تيم ملي کشتي فرنگي ايران باشد.

وي خاطرنشان کرد: از تمام ايرانيان عزيز تشکر مي کنم که فرزندم را فراموش نکردند و براي او دعا کردند. اميدوارم حميد توانسته باشد جواب محبت آنها را بدهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 مهر 1398برچسب:, توسط احسان