جدیدترین اخبار ورزشی
جدیدترین اخبار ورزشی
آخرین اخبار ورزشی روز ایران وجهان
خوزه لاردوئت گومز پس از برد بحث انگيزش مقابل علي مظاهري گفت: سه اخطاره شدن بوکسور ايراني تقصير من نبود و من آمده بودم تا واقعا مبارزه کنم.

بوکسور وزن 91 کيلوگرم کوبا پس از اين که با کمک و راي داوران علي مظاهري را پشت سر گذاشت، در جمع خبرنگاران اسپانيايي گفت: تقصير من نبود که داور چنين تصميمي گرفت. من در راند دوم آمده بودم تا واقعا مبارزه کنم اما مرا سه بار گرفت که داوران چنين تصميمي گرفتند. بعد از اين تصميم حريفم بسيار عصباني شد و رينگ را ترک کرد.

وي همچنين گفت: حريف ايراني ام بوکسور خوبي بود و قد بلندي داشت که مبارزه کردن را مشکل مي کرد اما من هم مي خواستم مبارزه کنم که اين اتفاقات پيش آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, توسط احسان