جدیدترین اخبار ورزشی
جدیدترین اخبار ورزشی
آخرین اخبار ورزشی روز ایران وجهان
تا نيم فصل هيچ بازيكني از استقلال جدا نمي‌شود
امير قلعه نويي مي‌گويد پس از بازي با ذوب آهن به روند استقلال اميدوار شده است.


سرمربي تيم فوتبال استقلال در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل مس كرمان اظهار كرد: من هميشه از كرمان خاطرات خوبي داشتم و اين شهر را قسمتي از زندگي خود مي‌دانم. مردم كرمان در زماني كه من به مدت يك نيم فصل مربي مس بودم، محبت زيادي به من داشتند. مس تيم بسيار خوبي است و به اعتقاد من نبايد در اين جايگاه باشد. آنها تا اينجا بدشانسي آوردند.

 

وي افزود: مس يك مربي خبره و خوب مثل قاسمپور دارد كه در زمان بازيگري‌اش هم يكي از بزرگ‌ترين بازيكنان ايران بود و هميشه هافبك‌ها مربيان خوبي مي‌شوند. شايد از الان زود باشد كه درباره عملكرد اين مربي قضاوت كنيم.

 

قلعه نويي با اشاره به شرايط تيمش گفت: وقتي يك مربي هدايت تيمي را در دست مي‌گيرد، نمودارهاي حركتي را براي تيمش مشخص مي‌كند كه ما هم بر اساس برنامه‌اي كه تعيين ‌كرده‌ايم پيش مي‌رويم. برنامه ما براي ليگ است نه فقط چهار يا پنج بازي.

 

سرمربي استقلال با بيان اين كه قبول ندارد كه تيمش مقابل ذوب آهن بد بازي كرده، گفت: ما در بازي با ذوب آهن نسبت به دو بازي قبل خيلي بهتر كار كرديم. بعضي از مواقع تعداد پاس‌هاي ما به عدد 20 هم مي‌رسيد كه اين روند ما را اميدوار كرده. استقلال شرايط سختي دارد، خيلي از تيم‌ها پول گرفته‌اند، اما ما هنوز يك ريال هم نگرفتيم. وقتي به رقيب شما پول داده مي‌شود و خودتان پول نداريد، شما اولين برد را به دست آورده‌ايد. مهم اين است كه مسئولان فني و مديريتي تيم را در شرايط خوب نگه دارند.

 

خبرنگاري از قلعه نويي درباره اين گفته او كه «بزرگ‌ترين قرارداد تاريخ را به خاطر استقلال رد كردم» و پيشنهادي كه از مس داشت، پرسيد كه وي پاسخ داد: همان طور كه گفتم كرمان را خيلي دوست دارم. اينجا مديران قوي در باشگاه كار مي‌كنند. مس جزو تيم‌هايي بوده كه آسيايي شده و اين نقطه عطفي براي فوتبال اين شهر است. من دوست داشتم روزي به كرمان برگردم، اما اگر اين بحث را باز نكنم بهتر است. قسمت بود كه به استقلال بيايم.

 

امير قلعه نويي درباره پيشنهادهاي باشگاه‌هاي قطري به چند بازيكن استقلال گفت: اجازه نمي‌دهيم كه هيچ بازيكني تا نيم فصل از استقلال جدا شود. ما حتي نگذاشتيم مجتبي جباري كه در حال حاضر مصدوم است و نياز به عمل جراحي دارد، از ما جدا شود.

 

وي همچنين درباره فرصت كم تيم‌هاي ليگ براي آماده سازي پس از بازگشت تيم ملي از اردوي مجارستان گفت: ما براي بازي‌ هفته‌ پنجم فرصت زيادي در اختيار نداريم و از سازمان ليگ درخواست كرديم كه بازي ما را دو روز عقب بياندازند.

 

منبع:ایسنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 مرداد 1398برچسب:, توسط احسان