جدیدترین اخبار ورزشی
جدیدترین اخبار ورزشی
آخرین اخبار ورزشی روز ایران وجهان
مرادی: پزشکان گفتند در المپیک شرکت نکن/ حد من همین بود
دونده دوی 800 متر کشورمان گفت: پزشکان پیشنهاد داده بودند در المپیک شرکت نکنم اما ریسک کردم و آمدم.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن سجاد مرادی پس از عدم صعود به مرحله نهایی دوی 800 متر اظهار داشت: به خاطر مصدومیت 2 ماه تمرین نکرده بودم. مسابقه خوبی ندادم و حد من همین بود. شرایط مسابقات خیلی خوب بود اما من وضعیت مناسبی نداشتم و از رکوردی که زدم راضی نیستم.

 

وی ادامه داد: اگر آسیب دیده نبودم کار بزرگی انجام می‌دادم و به فینال می‌رسیدم. از ناحیه پا درد می‌کشیدم و پزشکان پیشنهاد داده بودند در المپیک شرکت نکنم اما ریسک کردم و آمدم.

 

دونده 800 متر کشورمان گفت: دسته من سخت‌ترین دسته بود و با بزرگان دوی 800 متر دویدم.

به گزارش فارس سجاد مرادی امشب در مرحله نیمه نهایی به دلیل پایین بودن رکوردش از صعود به مرحله نهایی باز ماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 مهر 1398برچسب:, توسط احسان