جدیدترین اخبار ورزشی
جدیدترین اخبار ورزشی
آخرین اخبار ورزشی روز ایران وجهان

دختر المپيکي تقلبي هندي عذرخواهي کرد


دختر ناشناسي که در رژه کاروان هند در افتتاحيه المپيک 2012 لندن حضور پيدا کرده بود، از کارش عذرخواهي کرد.


در رژه کاروان هند در مراسم افتتاحيه المپيک 2012 لندن دختر ناشناسي که لباسش با ساير اعضاي کاروان متفاوت بود، حضور داشت که در نهايت خونسردي براي حاضران در ورزشگاه دست تکان مي‌داد!

به گزارش ايسنا رسانه‌هاي هندي با پيگيري‌هاي خود متوجه شدند که اين دختر ناشناس که ماهورا ناگندرا نام دارد، اصليتي هندي داشته و خانواده او در شهر بنگالورو ساکن هستند. ناگندرا در حال حاضر به عنوان دانشجو در لندن تحصيل مي‌کند و در افتتاحيه المپيک نيز به عنوان يکي از برگزارکنندگان مراسم حضور داشت.

ناگندرا که هم اکنون براي گذراندن تعطيلات به زادگاهش بازگشته به خبرنگاران گفت: حضور من در رژه کاروان ورزشکاران هند عمل اشتباهي بود. متوجه اشتباه خود شده‌ام. البته من موارد امنيتي را زير پا نگذاشتم و ورود غيرقانوني به مراسم نداشتم چون يکي از برگزارکنندگان مراسم بودم.

وي افزود: مي‌دانم که باعث جريحه‌دار شدن احساسات هم‌وطنانم شدم. کار من اشتباه بود و به همين دليل عذرخواهي مي‌کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, توسط احسان