جدیدترین اخبار ورزشی
جدیدترین اخبار ورزشی
آخرین اخبار ورزشی روز ایران وجهان
سرمربی رئال مادرید گفت: رئال و بارسا تیم‌هایی هستند که بر فوتبال دنیا سلطه دارند. ..

به گزارش افکار نیوز به نقل از ایلنا،ژوزه مورینیو با بیان این مطلب اظهارداشت: با حضور تیم قدرتمندی مثل بارسلونا، رئال تنها می‌تواند با این آمار و ارقام قهرمان لالیگا شود. هر تیم دیگری بود، سوم می‌شد چون دو تیم بر‌تر دنیا در یک لیگ قرار دارند. لالیگا،‌‌ همان لیگی بود که من در کارنامه ورزشی‌ام کم داشتم و می‌خواستم آن را فتح کنم.

سرمربی رئال در مورد برنده احتمالی توپ طلای پیش رو گفت: توپ طلا به تعبیر من جایزه‌ای است که به بهترین بازیکن یک فصل خاص اختصاص می‌یابد. کسانی که در طول فصل گذشته کار بزرگی انجام دادند، بازیکنان چلسی بودند که در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیدند، بازیکنان رئال بودند که در سخت‌ترین لیگ دنیا قهرمان شدند و منچسترسیتی که جامی فوق العاده و شاید جنجالیترین جام ممکن را فتح کردند. چطور می‌شود مسی که نه در لالیگا و نه در لیگ قهرمانان اروپا، به قهرمانی نرسیده توپ طلا را ببرد؟ من نظرم را عوض نمی‌کنم ولی به کسانی که به مسی رای می‌دهند احترام می‌گذارم.

مورینیو درباره رقابت همیشگی رونالدو مسی نیز افزود: بهترین بازیکن کسی است که در بازه زمانی مشخص و یا در فصلی مشخص، بیشترین موفقیت‌ها را با تیم باشگاهی‌اش کسب کرده باشد. دو سال پیش رونالدو بیشترین گل‌ها را به ثمر رسانده بود ولی تنها قهرمان جام حذفی اسپانیا شد. مسی کمتر گل زد ولی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا قهرمان شد. سال گذشته، مسی بیشتر گل زد و قهرمان جام حذفی شد. رونالدو گل‌های کمتری زد ولی قهرمان اسپانیا شد و با تیم ملی کشورش که یک پتانسیل فوق العاده نبود، به مرحله نیمه نهایی یورو رسید. عملکرد در تیم گروهی مهم‌تر از عملکرد فردی است و از همین رو کریستیانو بازیکن بهتری است.

وی متذکر شد: رئال تیمی است که مملو از مهارت است و ما راهکارهای فراوانی را پیش رو داریم. می‌توانیم به شیوه‌های متعدی به موفقیت برسیم. با سیستم‌هایی متفاوت و فلسفه‌های مختلف. استفاده از این منابع انسانی فراوان سخت است. من تیمی دارم که در تمامی پست‌ها کاملا متعادل است. مهاجمانی بزرگ مثل کریستیانو، ایگواین و کریم که بازیکنی جوان است و هنوز راه پیشرفت زیادی دارد.

مورینیو در پایان با یادآوری به پنالتی کشیده شدن بازی رئال مقابل بایرن گفت: این هم بخشی از بازی است. پنالتی در واقع علم مدیریت فشار است. اگر شانس را هم یک فاکتور بدانم، خودم را به عنوان یک مربی محدود کرده‌ام. دوست ندارم در مورد شانس صحبت کنم. ضربات پنالتی هم بخشی از رقابت‌ها هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, توسط احسان